مانور زلزله و ایمنی در استان اردبیل


معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل از اجرای مانور زلزله و ایمنی در بیش از ۲۰۰ واحد آموزشی در این استان خبر و اخبار داد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل از اجرای مانور زلزله و ایمنی در بیش از 200 واحد آموزشی در این استان خبر و اخبار داد.

علیرضا گلشن روز دوشنبه در جلسه کارگروه تخصصی آموزش مدارس مدیریت بحران استان با تشریح فعالیت های هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی از همکاری و هم دستی دستگاه های عضو کارگروه در برنامه ها و آموزش و انجام مانور قدردانی کرد.

وی همچنین به اجرای مانور زلزله و ایمنی 10 آذر در بیش از دو هزار و 800 وحد آموزشی استان اشاره کرد و خواستار تداوم همکاری و هم دستی ها دستگاه های اجرایی ذیربط با آموزش و پرورش در طول سال تحصیلی شد.

امامی نماینده اداره کل مدیریت بحران استان نیز در این جلسه با تاکید بر اهمیت آموزش و توانمند سازی گروه های هدف در مقابل زلزله و بلایای طبیعی ، مدارس را بهترین خواستگاه بسط و گسترش فرهنگ ایمنی و برخورد صحیح جامعه با بلایای طبیعی و غیر طبیعی دانست.

وی افزود: مقدمات اجرای مطلوب مانور از 15 آبان ماه با تشکیل جلسه کارگروه تخصصی آموزش مدارس مدیریت بحران استان و توزیع شش هزار پوستر در مدارس شروع و آغاز شده است.

جهت اطلاع از آخرین تغییرات وب سایت نازترین در خبرنامه وبلاگ ثبت نام کنید:




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



سه شنبه 21 آبان 1392